mandag 5. desember 2011

Do you want an English lunch?

Solen skinner,
men ikke her.
Her snør det.

Hvite, nydelige flak med snø.
Kalde, sekskantede stjerner,
legger seg som et teppe over alt. 
Et lite dikt av meg... 

Nå har jeg endelig julestemning, og jul er det vakreste og mest fantastiske kalenderåret kan by på, iallefall i mine øyne. Framover kommer jeg til å legge ut litt forskjellig julebakst, og jeg håper det vil falle i smak, jeg har allerede satt en deig med peppernøtter, som jeg skal bake ut i morgen, gled dere. Litt av grunnen til at jeg har kommet litt sent i gang med julebaksten er at jeg i forrige uke var i London. Derfor har jeg lyst å vie dette innlegget til min absolutte favoritt café i London. 


For etter en lang dag med shopping i Londons mange fantastiske gater, hva frister vel ikke mer enn en organisk café i fantastiske Covent Garden? Le Quotidien Pair har et fantastisk lokale der du får følelsen av hytte på fjell, fyr i peisen, varme og hygge med en gang du strever over dørstokken.

 Servitørene som jobber der er kjempehyggelige, og du føler deg velkommen med en gang. Det tar heller ikke lang tid før maten kommer servert på bordet og for å toppe det hele, de har gratis nettverk.
Mine favoritter fra menyen deres er deres tropiske juice.

Og min nye favoritt, som jeg først oppdaget for noen dager siden, deres nydelige scones.


Og kakaoen deres... mmmm.....


Så med mange varme klemmer, til å varme opp i denne vinterkulden som er i anmarsj, vil jeg ønske alle sammen en riktig god uke, med mange små og store øyeblikk.
KLEM!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar